Tugba_26 Merhaba anneler 5 aylık bebeğim ilk dişini çıkardı 2.geliyor sanırım çok ağrısı var sürekli inliyor damaklarını kaşıyor calgel dis jeli kullanan var mı bir zararı olur mu acaba
mehtapelifada Tugba_26 onu bilmiyorum ama bitkisel olan tetagil kullandım kullanıyorum. 4 saat galan rahatlatıyor kızımı. Kızım 19 aylık bu arada. 10 tane dişi var
Coyness2020 Tugba_26 bende aynı durumdayım kızım bir yaşında bu zamana kdr idare ettik jel kullanmadan hiç ağlamıyor diye ama azı disleri fena ve sırf bebeğim için kullanmak istiyorum benim uykusuz kalmamı geçtim ama içeriği temiz olan jellerde fayda etmiyor çok zor bir durum
41esra Tugba_26 çok zor bir dönem biliyorum fakat lütfen diş jelleri kullanmayın ne kadar temiz dense de içerikleri kimyasallarla dolu onun yerine evde karanfil ve zeytinyağını dövüp bir gece dolapta bekletin sonra onu jel gibi sürün o da rahatlatıyor 🌺
Tugba_26 Coyness2020 gerçekten çok zor Rabbım yardımcımız olsun elimizden birsey de gelmiyor maalesef 🌸
mehtapelifada Coyness2020 4 saat falan iyi geliyor cnm. 4 saat arayla verebilirsin. İki üç gün içinde etki ediyor