paslan Arkadaşlar ocean demir takviyesi kullanıyorum oğluma 4.5 aylık ama kabız yaptı. Sizlerde böyle oldu mu nasıl aştınız?
Eymencvk paslan demir ialcı 6. Ayda başlanır diye biliyorum doktorunuz mu başlattı acaba bestiron kullanabilirsniz kabız yapmıyor
Brcfayrt paslan ya 9 aylık bende 6. Ayından beri ocean kullanıyorum ama fark ettiğim birsey var damlayı verince. 2 3 günde 1 kaka yapıypr ama kati değil damlayı kesince hergün yapıyor anlam veremedim😩
Ogretmennannee1 Brcfayrt ya yediklerinden olabilir mi . Bende hergun veriyorum . Ama mesala bugün 3 kere yaptı bizde hergun değişiyor yemesine bağlı 🌸
Brcfayrt Ogretmennannee1 sanmam ben her sabah düzenli Zeytin yağı iciriyorum demir damlası verdiğimde 3 gün yapmıyor ilginc bir sekilde gün aşırı veriyoru artık takipteyim bugün vermedim yaptı ve hep katı seyler yedi bugün kabız gibi değildi dün verdim az ve sertti
Ogretmennannee1 Brcfayrt yaa zeytin yağı icirmemelisiniz. Bağırsakları tembelliğe alistirir . Bende yapıyordum ogl kabız olunca Dr. Kesinlikle yapma. 6 aylık olunca yemeğine ekle ama direk içirme demişti . Alışırsa sıkıntı
DilanG paslan Ya kabız yapmayan Demir ilacı var mı ben ne yapacağımı şaşırdım iki marka aldım ikisi de kabız yaptı o şekilde de devam edemiyorum kullanmaya 😕