Sedefbxl Kızlar oglum bes aylık oldu kılo lu bı bebek dık durabılıyor yurutece nezaman koymalıyım yoksa koymamalımıyım kafamda delı sorular
HakanSerpilAkbulut Sedefbxl ben beş aylıkken koymaya başladım 15 dk falan oturtuyordum yurutecte sonra alıyordum
Papatyal Sedefbxl yani koyulmasi onerilmior ama ben gunde 2 defa yurutecine koyuyorum ondada 15 dkk yi gecmemek kaydıyla
Ayb Sedefbxl evetkız için de erkek için de önermiyoruz onun yerine bebeğin içine oturabildiği aktivite masaları var onları kullanabilirsiniz
deletedmom2200 Sedefbxl erkek Bebekler için hiç önerilmiyor canım ama 7. Aydan sonra günde yarım saati geçmemek kaydıyla koyun diyen doktorlarda var kim haklı bilemiyorum ben koymadım erkek bebeğim.
Duygu34 Sedefbxl yürüteç zararlı diye biliyorum büyük oğlumj yürütece koymadm ve çok erken yürüdü yürüteç değilde bu yeni çıkanlar var tutarak yürüyorsn o daha sağlıklı sanırm
Littleboy Sedefbxl Ben oğlumu doktorların tavsiyesine uyarak hiç koymadım 11 aylık olduk ve koymayı da düşünmüyorum.
Hohomoromu Sedefbxl Daha erken bence canım 5 aylık yürütece koymak için kız çocuğu içinde erkek çocuğu içinde erken 9. Ay diye biliyorum ben çocuk doktoruna gidince bi sor istersen 👍
Sedefbxl Hohomoromu kızımda cok rahat etmıstım bı soruyum oyun halısında sıkılıyo sureklı kucak ıstıyo