Bizde bir buçuk aylığız benim oğlum hasta oldu ondan sonra yemedi yani çocukları hemen degişebiliyorlar yeni yeni açılıyor iştahı gazını çıkarın duş aldırın ve yemiyor diye bebeği dakika başı beslemeye çalışmayın bırakın aç kalmasına müsaade edin o ağlayacak zaten o zaman emer kendimden biliirim yemiyor diye 1 saate bir beslemeye calsyordum acikmiyorduda o yüzden bı bıraktım kendi açlıktan agliyinca verdim hepsini Luk Luk içiyor