Beyzza cicekannesiii ya bi de bizimkine şey yapıyordum eline bi ekmek pankek bişey veriyordum onunla uğraşırken yemeğini yediriyordum . Haşa öyleyiz gerçi biraz kendi yer biraz ben destek olurum😁
cicekannesiii Prensannesiii00 bnde eline verince agzina goturuyor aliyorum sonra korktugum icin kndim verince asla almiyor 😊ne yapicam bilmiyorum
Prensannesiii00 cicekannesiii korkma canım önce ilk yardim videolarını izle o zaman sonra ver hem motor gelişimi için de iyi ve doktor bize şey demişti bebeklerde refleksmiş büyük lokma alınca ağzına istemsiz öğütürlermiş aslında daha boğazına kaçmadan içgüdüsel sen zaten yanında olacaksın 9 aylık falandı valla her şeyi olmayan dişiyle yiyordu
cicekannesiii Prensannesiii00 evet canim yaninda olucam baslarsam bn iyice video izleyip emin olayim sonra baslayayim 😊
cicekannesiii Beyzza bnde suanki surec icin degil tadimlari gecince 7 8 ayda birazda olsa yesin istiyorum canim istahsiz bebek ne zormus canim
Beyzza cicekannesiii yemeyince yemiyor tabi ama iştahsız diye düşünme hiç yani çok garipler bi koyuyorum masasına ağzını açmıyor mesela balkona falan çıkarıp biraz güldürüyorum sonra geri koyuyorum nasıl yiyor 😊 yani biraz bebeği tanıdıkça yedirme yolları buldukça zaten iş rayına giriyor hiç zorlamadım ama veya elimde yemek peşinde gezmedim telefon vermedim yemek yerken inşallah sizde keyifle geçirirsiniz bu süreci🙏
elifhanimm Sıfır katı kural ile blw yapıyoruz en başından beri, mama sandalyesinin altını örtü herşey bu kadar , pankek ten köfteye patatesten böreğe ladar hepsini kendi yiyor 8 aylık olduk. Kendi de çok eğleniyor ben de.
Feyzza Findikfistik canım ilk başlarda çok fazla öğürüyorlar ama sonra azalıyor bazı şeylerde yapıyor hala ama genel olarak geçiyor
Findikfistik Feyzza İnşallah bizimki de geçer, yoğurt yerken sanki limon yiyormuş gibi tepki veriyor, yüzünü ekşitiyor☹️
Feyzza Beyzza katılıyorum canım giyinme odasında bizim çok fazla ayna var oraya geçtik bugün kahvaltısını orada yedirdimçok aşırı zorlmadı
Sibel8Duru cicekannesiii bende blw ile başladım. İlk başlarda boğaza kaçar gibi oluyor ama öyle bir durumda hemen kusturuyor bebek kendini zamanla alışıyor . Sorun yaşamadım ben 😊
Mommysharkdoodoodoodoo Ben de blw ile başladım sonra yarı blw ile devam ettim ama iştah konusunda olmayınca olmuyor oğlum blwde çok güzel yiyormuş ben farkına varmamışım sanırım. Bir brokoli yerdi sanki yer yemiş gibi gibi olurdu ama bi bakardım kakasında bir sürü yeşillik 😁 ama 6 aylık olmadan başlanmasını doğru bulmuyorlar
Deletedmom_29 cicekannesiii blw yapamadım ben ama ek gıda başlangıcı her türlü sancılı oluyor. Oğlum 6 ayı doldurunca başladım. İki aydır biz yemek yerken ağzını açan çocuk ağzına yemek verilince hiç ilgilenmeyen bir çocuk oldu. Hani tadimda bir çay kaşığı deniyor ya. Ben diyordum ki benimki fazla yer. Ama o çay kasigini tatlı kaşığını bile bitirmiyordu. Tam bir hayal kırıklığı. Ama alıştı tabi zamanla. Öyle en başında mucizevi şeyler beklemeyin :)
cicekannesiii Deletedmom_29 ne bileyim canim biliyordum boyle olcagini 😊cnku sutu mamayi icmeyen bebek ek gidayimi yicekti tam bi hayal kirikligi yasadim gene😊
ulkercikolataligofret Blw başladım ama beni korkuttular erken diye. Öğürme refleksi aylar ilerledikçe geriye gidiyor 8-9. Aylarda blw geçmek istedim ama sıkıntı yaşadım. Şimdi başkalarının tesirinde kaldığım için pişmanım. Blw ilerleseydim keşke en baştan. 11,5 aylık bebeğim eline bir şey veremiyorum kontrolü sağlayamaz diye.
cicekannesiii ulkercikolataligofret evet canim direk 6.ayda baslayan bebekleri goruyorum bnada cesaret geliyor sonra cevre baski yapiyor insan korkuyor
Bellatrixxx Furug benim de 7.5 aylık ben de kasmiyorum hic. Bazisini eline verdim bazisini kaşıkla yedirdim. Kahvaltısında omletini falan kendisi yiyebiliyor. Uyku da aynı şekilde. Bencede katı kurallardan çok, o anki ihtiyaca göre davranmaya çalışıyorum inşallah her şey yolunda gider.
Findikfistik [silindi] Benim de aklıma o geldi ama ya bu sefer yoğurda o şekilde alışırsa, sade yemek istemezse diye düşündüm