Nilaliye Arkadaşlar merhabalar burun tıkanıklığı için kullanılan nazalnem damlayı 40 günlük bebeğimin burnuna damlatırken yanlışlıkla gözüne doğru biraz kaçırdım hemen sildim herhangi bir kızarma görünmüyor göze bir zararı olur mu acile gitmeli miyim
-Gizem- Nilaliye serum fizyolojik zaten göz temizliğinde de kullanılıyor telaş yapmayın gözüne kirpik kaçtığında iki damla sıkınca çıkıyor kendi kendine. Yine de sizdeki markaya internetten bakın içiniz rahat etsin
Cedene Nilaliye Bende kullanıyorum canım nazalnem bir göster istersen acile için rahat etsin. Alttaki arkadaşın dediği gibi serum fizyolojik değil o
Nilaliye Cedene canım o gün takip ettim bebeğimi bi aksilik olmayınca hastaneye götürmedim çok şükür sıkıntı olmadı