Kızlar merhabalar saçımı dün boyattım ilk defa boyatıyorum ombre yaptırdım bugün duşa girdim çıktım saçım resmen Arap saçına döndü iki saat taramayla uğraştım ve şuanda o kadar taramam rağmen papaz gibi aşırı kabardı krem kullanmam gerekiyor ama hangisi iyi gelir veya herhangi başka bi ürün deneyimleyen var mı yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️