Aselin-Annesiii benim oğlumda yapar onu.saçını,kulağını çeker,kaşır.kafasını kızartana kadar kaşır.doktor bana diş ağrısı kulağa vurur bu sebeple yapar bu tarz şeyler dedi.sonra bitti bi dönem yapmadı.şuan 16 aylık 15 gündür yine başladı.ben bu defa sıcağa bağlıyorum sebebini.huysuzluk,mız mızlık,ağlama vs..yok çünkü.