TucEla öncelikle tebrik ederim.Benim de 15 yaşında kızım,1 ölü bebek doğurdum, 1 dış gebelik geçirdim Bide 2 yaşında oğlum var.Bende eşimle sorunlarım vardı ve bir sene ayrı kaldık.Sonra kendini toparlayınca tekrar bir araya geldik ve barıştığımız ay ben tekrardan hamile kaldım.Sizin dediğiniz gibi çok zor hamilelik dönemleri geçirdim ve bu hamilelikte inanın ağlayarak geçirdim nasıl bakacam nasıl büyüyecek eşimle gene sorunlarımız başlarsa ne olacak diye.Aldıracaktık Sonra kalp atışını duyunca aldırmadık!Ama hamileliğim boyunca hep ağladım.Şimdi oğlum doğdu 15 günlük ve aldırmadığım her gün için Rabbime şükürler ediyorum.