Asel_mina iş yerimden arkadaşlarım yaptırdı ben de yaptırmak için gittim, Bi form doldurmamı istediler kronik hastalığınız var mı falan diye, var yazdım, doktor onayı olmadan yapamayız dediler, sonra Bi daha gittim unutmuslardir beni diye, bu sefer hastalığım yok diye işaretledim, sisteme kaydetmisler, yine kabul etmediler, arkadaşlarım memnundu baya