7 aylık bebeğim grip oldu bugün öğrendik. Klima çarptı sanırım. Burnu akıyor kuru öksürük var ateşi vardı. Hastaneye gittik burnunu temizle sürekli bide ateşi çıkarsa şurup ver dedi. Doğal yöntemlerle de kızımın iyileşmesini istiyorum. Önerisi olan lütfen yazsın