Kızlar merhaba oğlum 19 aylık ve çok hareketli bir çocuk . Agustosta tatile gitmeyi düşünüyoruz annemde siz çocukla rahat edemezsiniz bende geleyim hem kocanla rahat vakit geçirmiş olursun hem bende tatil yapmış olurum diyor yoksa cocuk peşinde tatilinden bisey anlamazsın diyor. Torunuyla vakit geçirmek istiyor aynı zamanda ☺️ fakat ben karar veremiyorum çekirdek aile olarak basbasa gitsek burnumuzdan gelir mi tatil yoksa getireyim mi bilemedim fikirlerinize ihtiyacım var ☺️