Ağzına götürmesi zararlı diye biliyorum. Zaten şu an ayına uygun da değil. Bence saklayın ilerde yeniden verin anlayacağı aya gelince ağzına götürmemesini anlatırsınız. Ben oğluma 1 yaşından sonra başladım magnetlere çok da faydasını gördüm hayvanlar taşıtlar meyve sebzeler sayılar renkler vs öyle öğreniyorlar hemen hem mutfakta da büyük oyalayıcı oluyor ama çok da tehlikeli oğlum ağzına götürmüyordu herkes de uyarıyordu dikkat et diye