Yadeee Belgiansareweird çok sağolun evet artık çok daha dikkatli olucaz hava durumuna göre çıkıcaz şapka vs kullanıcaz normalde hiç sevmez kızım bakalım nasıl yapıcaz 🙃
Belgiansareweird Yadeee evet ya benim oglumda gecen bu pandemi doneminde sapkayi yere atti 🙈 altan baglanan sapkalar bence guzel oluyor ozelikle kizlarda cok tatli 😻 baglanmayan sapkalarin icine kurdele dikip kendiniz yapabilirsiniz belki
Yadeee Belgiansareweird denerim canım sağol önerin için şapkası var çırtçırtlı hemen atıyor en iyisi ona ek yapıp bağlamak 😇