ecesulecetinkya 1 buçuk yaslarunda falan gayet iyiydi baba dede anne anlayarak bunları söylüyordu bir anda kesildi
Zaten dil gelişimi böyledir, ilerler sonra bir anda durur. Şu anda fiziksel gelişimi ön plandadır. Gelişim nöbetleşe olur. Biri yavaşlar diğeri hızlanır. Tahminim dil yavaşlamış, fiziksel gelişimi hızlanmış. Rahat olun doktora yine gidin tabii ama ben otizm olduğunu düşünmüyorum erkek çocuğu için 2 yaş geç değil.