Kızlar merhaba kızım 6 ay 12 günlük 5.5 aylıkken tadımlara başlamıştık. Ama tam anlamı ile düzen oturtamadık bu ay tadım ayı onu da biliyorum ama erken başladığımız için biraz artık kahvaltıya falan geçelim dedi doktorumuz.
öncelikle kızım hiç meyve yemiyor yani en güzel meyveleri bile karpuz, muz gibi yemiyor çıkarıyor sevdirmek için ne yapabilirim? Garip bir şekilde kabak havuca bayılıyor 😀
ikinci olarak kaç öğün vermem gerekli sabah kahvaltı alternatifleri neler yapılabilir ? Yumurta peynir zeytin ıhlamur şeklinde kahvaltı yaptı ama sıkılıyor bunları yemekten..
Son olarakta hala düzenimiz yok bazen 2 öğün yiyor ama bazen tüm günü anne sütü ile tamamlıyoruz dışarı vs çıkıyoruz diye. Hergün mutlaka yemeli miyiz ?