Kızlar 6 aydır emmiyordu kızım hem sütüm kesilmişti hem meme reddi yaşamıştık. Ve bikaç gündür sütüm geliyor sağıyorumda ama çok az damla damla geliyor. Doğum kontrol hapı kullanıyordum o yüzden bikaç gün içmeyip sağmayı denedim çoğalsın ,hem hap etkileri geçer belki diye. Bugün sağlık ocağındaki ebeye yazdım ve bana emzirme, hap içtin çok zararlı, zaten sütün tadını beğenmez gibi saçma sapan şeyler söyledi ve sinirimi bozdu. Ya de ki içme hapını sağıp ay sütünü çoğalsın belki emer deyip telkin et değil mi ama yok! Belki emicek kızım belki isticek bu insanlar neden tuhaf? Sütüm artar mı acaba doktoruma görüşüp yarın deneyeceğim var mı başına gelen böyle?