Umutluluk merhaba ben Almanya da yaşıyorum 4 ay önce doğum yaptm bende eve ebe geliyordu oğlum kilo almadığı için mama takviyesi yapıldı kesinlikle aptamil tavsiye etmiyorlar gaz sıkıntısı şişkinlik çok yapıyor onun yerine hippi. Tavsiye ettiler ve ya türkiyede hangi mama varsa o ama kesinlikle aptamil ve ya beba diye bi marka var onlar tavsiye etmiyorlar fiyatları da çok pahalı..