Klymeneninatlasi bizimki bir ay surdu . İki kere hastanede yattık kendi başına düşüp tekrar cikiyodu iki günde bir olcturmeye gidiyorduk. Tahlilde ve batın ultrasonun da filan hiç bişey çıkmadı anne sütüyle de alakalı değildi kilo alımı gayet yerindeydi kan uyuşmazlığı dan da kaynaklı değildi sebepsiz denildi anlayacağın. O zaman virüs çoktu doktorun içi rahat etmedi gelip gitmemize her şey temizken sütte eritmeli bı hap verdi bı hafta onu kullandik o düşürdü tamamen tabi tehlikeli bı ilacti uzasın istemedik yoksa 6 ay uzayanlar oluyomus oda organlara zarar ediyomus.