Vefaanadnyadigar FHKK Evet çok şükür atlattık geçti ama 1 hafta perişan oldum ikizlerle kusma ve ishal mahvetti bebişlerimi 😢 Ayy ben hasta olayım ama onlar olmasın Rabbim saglık sıhhat versin bebeklerimize