FHKK GokturkAlp Bende Ankaradayım canım aman dikkat edelim parka vs kalabalık bi yerede gitmiyoruz ki nerden gelıyor 🥴
GokturkAlp FHKK Ben parka götürüyorum hergün, 27 aylık. Ve çocuklarla hep dipdibe oynuyor. Dikkat ederim bende bu dönemde.Allah korusun hepsini.
Huzurum Deletedmom0099 oğlum da hiç bişey yemiyor. kusmayla başladı sonra ishal şmdi de ateş antibiyotik de kullanıyoruz
Deletedmom0099 Huzurum aynıymış belirtilerimiz. bizim enfeksiyon 14 çıktı çok yüksek olmadığı için antibiyotik vermedi galiba
FHKK Berilelif evet benim oğlum da karnını gösterip acıyor diyor canım. Çok geçmiş olsun ya Rabbim şifa versin inşallah
Han30 FHKK geçenlerde bende aynısı olup post açtım. Memleketten görev yerimize geldik hava degişimi, ve çok soguk su içmekten üşüttüm. Ama aynısını görümcem çocukları yaşamıştı, kusma ve ishal. Büyük ihtimalle salgın çocuklar arasında
FHKK Huzurum Çok korkuyorum ateşten 2 gündür nasıl uyudum belli değil çok dikkat edin canım geçmiş olsun
Bebekfirarda FHKK olsun meyve yıkamaktan banyo suyu yutması vs . Arkadaşın oğlu da aynı şekilde öyle doldu doktor bu şekilde demiş. Canım bizde kullanmıyoruz normalde
Tugsace FHKK canim benim oğlum da hiç hastalık yüzü görmemişti. İki gündür ateş kusma iştahsızlık mahvetti çocuğumu. 2 yaşında
TgbasultAn FHKK havalar buaralar cok değişken gündüz sıcak gece soğuk. E bazen esıyor anlamıyor insan ne kadar kollasanda bi anda bakıyosun burnu akıyor salgın değilde havann carpması bence
Tugsace FHKK yok canim gotirmedim. Hastane daha beter. Evde temiz temiz yemeğini yedirmeye çalışıyorum ateş düşürücü veriyorum duş aldiriyorim
cankuzularim Bebekfirarda aynen aynen biz çok banyo yaptık bende diyorum bunlar ya su yuttu ya da kulaklarina su kaçtı enfeksiyon kaptık ama nerden bu da bi seçenek tabi
cankuzularim FHKK ay biz ölüyoruz resmen evden çıkmadigimiz halde geldi bizi buldu bu lanet grip burun akıntısı öksürük ates hepsini gördük