Allah aşkına benim bebeğim 5 ay 22 günlük 4 gündür aşırı huzursuz ve gündüz uykusu azaldı eli hep ağzında yan taraflarda eline ne geçse oraya götürüp kaşıyor . Emzik tutmayan bebek emziği verdiğimizde sol damağını kaşıyor. Ve günde bir kere muhakkak ağlama krizi oluyor ağlıyor asla susturamıyoruz meme reddi yapıyor o an kaşıkla veriyoruz geceleri 3-4 kere emer 4 gündür perişan haldeyim bunu yazarken bile uykusuzluktan ölüyorum belki cevap beklerken uyuyakalırım bütün bunlar diş dönemi mi belki cevap yaşamam ama şimdiden yorum yapanlara teşekkür ediyorum çoook zor