Merhaba, park yatakların yataklarında çökme sorunu yaşayan oldu mu acaba? Şu an orta kısımda kullanıyoruz ve bebeğimi hangi tarafa koyarsam o taraf çöküyor. Yataktan mı yoksa orta kısımda olduğu için mi yaşıyorum bu sorunu çözemiyorum. Sizler neler yaşadınız, nasıl ve hangi marka yatak kullanıyorsunuz?