Simba61 Kızlar bebepimin çok düzenli uykuları vardı maşallah ama 6. Aya girdiğinden beri dişkerinden mi neden bilmiyorum uykuya çok çok zor geçiyp gece tok olsa fa hep uyanıyo sıçrıyo var mı tecrübeniz öneriniz