Kızlar yaklaşık iki ay önce 3 aylık iğne yaptırdım emzirdigim için ebe adet düzensizliği yapabilir, belki adetin hiç gelmez belki de leke leke gelebilir dedi. Döngümün 30. Gününde adet oldum fakat az az leke leke geldi bugünle beraber 21 gün oldu hala gelmeye devam ediyor. Artık bıktım diyebilirim ne zmaan ve nasıl geçeceğinden bi bilgisi olan var mı acaba? Sizin başınızada böyle bir şey geldi mi?