Kizlar 11,5 aylik kizim var henüz yürümüyor ayaga kalkmaya çalışırken sag el bileği çıt etti içe büküldü ve cok agliyor acile götürdük hemen röntgen cektiler kırık çıkık yok dedi doktor ama acıyo hareket ettirdik agliyor içim gidiyor o ağladıkça 😭 dolven ve jrlgo diye bi krem verdi başına gelen var mi