ikiKudurukAnnesi hamileliğinde anksiyete ilacını bırakmış fakat 21.haftasında mecburen geri dönmüş, bebeğini de bu ilaçlarla emziren bi anneyim ben. Her olan şeyi ilaçlara bağlıyorum ve buradaki annelere danışıyorum. Fakat kalbiniz o kadar fesat ki hemen üstünlük taslama aşağılama derdine düşüyorsunuz