Mutlu_bebek19 Ister istemez kıyas yapılıyor ve bazı anneler üzülüyor. Kiloyu boyu karşılaştırınca ne faydası oluyor ki bizlere. Bugün bunu kıyas eden yarın çocuklarının farklı özelliklerini kıyas edecek ve bu kıyas yarıştırma işi bir ömür devam edecek. Sizin bebeğinizden daha düşük boya kiloya sahip anneler bu sefer kendi bebeklerinde ve kendilerin de eksik arayacaklar. Ya da siz kendi egonuzu ister istemez tatmin etmiş olacaksınız. Sizce haksız mıyım. Bence çok doğru söylediklerim. Amacım üzerinize gelmek vs değil. Dediğim gibi gereksiz faydasız bir post.