Zzzz benim kızımın yumurta akına alerjisi var dördüncü aydan beri diyetteydik. bir ay önce ikimiz de sarısına başladık şimdi ben beyazını da yiyorum kızım on buçuk aylık on ikiye doğru kızımda da deneyeceğiz. Ben altı ay çok katı diyet yaptım paketli gıda ve yumurta içeren hiçbir şey yemedim geçti diye düşünüyorum çünkü ben yediğimde tepki vermiyor. Çoğu bebekte bir yaşında biter alerji. Geçmiş olsun