BaharDurum Sevgili anneler.. Doğum yapalı 3 ay oldu son 2 haftadır saçlarım çok fazla dökülüyor. Doğumdan sonra yaşayan ve nedenini bilen var mı? Önerisi olan var mı? Şimdiden teşekkür ederim ☺️
Oykuaygun BaharDurum mühendisinoğlu saç dökülmesi için Bi Şampuan önermişti baya iyiymiş Bi bakın adını hatırlayamadım
Gamzeburkan BaharDurum emzirme döneminde maalesef saç dökülmesi dış çürümesi vs yaşanıyor kalsiyumu bebise veriyoruz 🥰 13 aylık hala tutam tutam dökülüyor benimde
Ftmomrgkhn BaharDurum benimde üç ay oldu doğum yapalı resmen kel kaldım diyebilirim bazı bölgelerimde açılma var :))
Pisi BaharDurum o dönemlerde benimde saçlarım çok döküldü şimdi 19 aylık oğlum ve dökülen yerler baya uzadı ama saçlarım çok uzun olduğu için o kısımlar dikkat çekiyor.
mlkalken Aynı durumu yaşıyorum doğumdan sonra kan ilaçlarını 1 ay kullandım ondan mı bilmem bende meraktayım napacaz kel kalacam resmen 3 ay oldu bana da 1 haftadır daha da yoğun dökülüyo
BaharDurum mlkalken ben de kel kalcam diye korkuyorum aslında saçlarım çok gürdü bir tutam saçım kaldı işin kötü tarafı çocuğumun üzerinden bile saç teli topluyorum ağzına girecek diye korkuyorum 😔
Melina-krts Benimde saçlarım çokk döküldü bugüne kadar hiç böyle dönüşmemişti, bebegim şimdi 6 aylık belki kendi dökülme zamanı geçiyor ama ben kolajen kullanmaya başladım bence o etkili oldu daha 5 gün falan oldu sac dökülmesi falan kalmadı
Alperrr BaharDurum Benimde ilk 6 ay falan dökülmüştü endişelenmistim hatta saçım artık kalmiycak diyodum şimdi kendiliğinden geçti hatta yeni saçlar çıkmaya başladı bebeğim 14 aylık bu arada
Asi-ka BaharDurum doğumdan sonra üç ay kan ilacı kullandım ama yinede döküldü.sonrasında kesildi bir dönem galiba bu durum
Mavi-64 BaharDurum tiroid saç dökülmesine sebep oluyormuş bende geçen gün bir yerde okumuştum ki benimde öyle saçlarım çok dökülüyor sanırım Bi kan tahlili verip tiroidimize baktırmamız lazım yoksa hepimiz kel kalıcaz 👌