İlaçlatın biz öyle kurtulduk.Antalyada yaşıyoruz burası çok sıcak yeni taşındık havanın ısınmasıyla hamam böcekleri çıktı her yerden.İlaçlama şirketi çağırdık a dan z ye her yeri ilaçladılar sprey şeklinde sonra dolablara her yere jel ilaç yapıştırdılar görünmüyor artık hiç çıkmıyor balkona kadar sprey sıktılar.Apartmandakiler yaptırmadı oralarda hala çıkıyormuş .Birde bu yapılan ilaç bebeklere zararlı değil.