Girlpower İyi akşamlar kızım 6 aylık az önce banyo yaptırdım verem aşısı yerinden iltihap çıkmış sivilce patlar da iltihap çıkar ya onun gibi.. araştırdığım kadarıyla normal sanırım ama bu durumu yaşayıp doktora soran oldu mu?
Canavarannesi1 Girlpower bizde de ayni durum oldu doktoru zamanla kabuk bağlayıp iz olacağını söyledi
Bskulku Girlpower verem aşısı bikaçkez iltihaplanıp kabuk atıyor 14 aylık kızım iltihap kalmadı ama ara ara hala atıyor kabuğunu
Sedaaaacemre Girlpower sorun değil zamanla geçiyor ben sormuştum 1 yaşına kadar bile kurur yine akar zararı yok demişti bizmkide yeni kurudu ama izi hala var 2. Ayda oldu hiç iz yokken 4de başladı
Girlpower Nefeshiramm doktor kontrolümüz vardı doktor da verem aşısı çok güzel tutmuş dediydi ama iltihap akınca endişelendim 😊
Zeytin_cekirdegi Girlpower normal canm.aynısını bizde yaşafık aşının tuttuğunun göstergesiymiş hiç dokunma o kısma temiz pamukla etrafını sil akınca