Deryaa4319 yok canım bence çatlak olabilir neden dersen ben belli aralıklarla üç dört kez kullandım koydum fitili üç dk geçmedi acaba yaptimi diye bakayım dedim bez full dolmuş yaptığını bile anlamadım hiç aglamadi çatlak olduğu zaman yaparken agliyolar benimki bi ikidir yaparken ağladı en son gittiğimde söyledim.doktora acaba catlakmi var agliyo diye oda baktı bişey yok ama pişik kremini mercimek kadar al hafif hafif sur dedi