Ya allah aşkına zaten bebek takip uygulaması. Ve herkes bebeği uyanıkken girmiyor doğal olarak. Uyutup forumda dolaşalım diyoruz tak bi reklam. Haydi baştan uyutmaya çalış. Kaç kez okudum bu şikayeti. Neden birşey yapılmıyor?! Habire ‘biraz forum’ diye bildirim göndermeyi biliyorsunuz. Korkuyoruz girmeye. Lütfen birşey yapılsın. En sevdiğim programı silmek istemiyorum