Eymenebrar benim de ikizlerim var şuan 13 aylıklar ek gıdaya başladığımız dönemlerde çok zor su içirdim ne biberon ne alıştırma bardağı hiçbirini içmediler sadece kaşıkla içtiler , chicco nun alıştırma bardağını da aldım onunla biraz içmeye alıştılar şuan bir sıkıntımız yok çok şükür biri pipetli ile kendi suyunu içiyor ama biri hala su içerken nazlanıyor demek ki susamıyor diyorum , ayrıca bende karadut özü , kara Mürver gibi ürünler kullandım ikizlerimin birinde alt ve ast değerinde yükselme oldu doktorunuza danışmadan kullanıyorsanız bir danışın derim