Merhaba anneler bebeğim 3 ay 24 günlük diyet mama alıyor günlük 7 kez her seferinde 120 cc ve suda veriyorum midesinde biz büyükler çok sıvı alınca su sesi gelir ya öylr ses geliyor normalmi biz büyüklerde normal bir durum gibi acaba bebeğimde de normal bişeymi ypksa doktora götürmelimiyim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler