Dilaramina Jiletten ağdaya geçicem kızlar trendyol dan sipariş vermek istiyorum bomcuk ağda ve makinesi ama marka olarak karar veremedim en memnun kaldığınız marka hangisi hem güzel alan hem daha acısız cok şeymi istiyorum acaba 😂
1ana1bebe Dilaramina Ben kuaf kullanıyorum ama boncuk olanı yok kuaförlerdeki gibi konservede var hem 800 ml baya gidiyor
squirtle Dilaramina https://www.gratis.com/sesu-boncuk-sir-agda-killi-250-gr/urun/10174134?sku=10174134&k=&gclid=EAIaIQobChMImJ_Vp8_R8QIVfz2tBh0saABAEAAYASAAEgLSN_D_BwE&gclsrc=aw.ds ben bunu kullanıyorum bu renkte roll on ağdasıda var ondanda çok memnunum tek seferde alıyo
Tortilla Dilaramina boncuk degılde benm kuzenım kullanıyordu asırı begenmıstm ısıtıcısı felan vardı. Gogo markası bayaga guzel almıstı. Konserve seklınde
1ana1bebe Dilaramina aşırı hemde, kısa tüyleri bile alıyor, sadece konserve büyüklüğünde olduğu için her seferinde bütün kutuyu ısıtmak zaman alıyor ondan dolayı boş salça tenekesine yarısını döküp öyle kullanıyorum erimesi daha hızlı oluyor
Dileksn Bende bakımlıolmak diye bir site var boncuk agda ve makinesini aldım yanında sonrasında temizlici yargıda var 8 yıldır kullanıyorum ve çok çokk memnunum.