Mete112 Bebeğim 2 aylık yaklaşık 2 gündür kabız☹️ Meme - mama gidiyoruz. Kullandığım mama hip. Mamayı en fazla günde 3 kere veriyorum neden olmuştur acaba çocuk çok kötü durumda :( böyle olan var mı
Sencer-Asaf Mete112 benim oğlum 50 günlük oda kabız 4-5 günde bir çıkıyor gaz ilacı anason kimyon kullanıyorum gazı çıksın bari diye 10 güne kadar yapmasada normla yazıyor internette
Miranannesi11 Mete112 mama peklik yapar mamanızın içine bir iki damla zeytin yağı koyun rahatlatır eğer mamayı şimdi vermeyecekseniz varsa zeytin yağını bir iki damla ağzına damlatıp emzirin
Minikmucizemmmm66 Mete112 zeytin yağı içir canım birde karnına zeytin yağı ile masaj yap poposuna da yap
Gmze34 Bende uc ay hip kullandim belli bi sure sonra kabiz yapti sonra doktora gttim mamadan olabilir dedi aptamil onerdi 3 aydan sonra aptamile gectim rahatladi
Evabeste Aptamil kullanıyoruz doğduğundan beri kabızlık yapmadı bizde ayrıca gaz ve kabızlık ishal vs problemleri için biogai kullanıyoruz çok rahatız.Özellikle biogai tavsiyemdir.