Gunsss ben kullanıyorum ikisini de. Parfüm zaten evde olduğumuz için çok değil yeni yeni dışarı çıkarken sıkıyorum 1-2 fırt ama duş jeli ile yıkanıyorum. Sonuçta duş jeli yerine ne kullanıyorsunuz, sabun? O da kokuyor ki. Bi de çok ekstra bir durum yoksa duşa emzirdikten sonra giriyorum ki sonrasında hemen emzirmek zorunda kalmiyim.