Selam 👋 güzel anneler
ben hipotroid hastasıyım tiroid bezlerim az çalışılıyor eotrox 50 mg kullanıyorum ama çoğu Zaman unutuyorum ilacı içmeyi.sabah kahvaltıdan 45 dakika önce içmek gerekiyor biliyorum ama hep savsaklıyorum.çok yemediğim halde kilom 70.acaba ilacı düzensiz kullanmamdan kaynaklı olabilir mi? Sizde de aynı durum var mı 🤔şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻