18 aylık oğlum hep eziyetli bebekti büyüdükçe arttı. Gün içinde uyumuyo gece sütten kesmeme rağmen her saat garanti uyanıyor ona da alıştım. Artık eziyetine dayanamıyorum çok sabırlı davranıyorum ama ağlıyorum kendi kendime. Oturmamı istemiyo kendide asla oturmuyo ne yemek yiyo ne uyuyo sürekli ağlıyor birşeyler yaptırıyor akşama kadar camda tutuyorum sokağa da çıkarıyorum geldiği an balkona çıkıp beni çekip duruyor bir dakika dememe bile fırsat yok ne esarbimi alabiliyorum ne oturabiliyorum lütfen akıl verin nasıl vazgeçiririm inat oluşundan ısrarından. Gece uyumaya geçtiğimde ayağımin altı kalp gibi atıyor oturunca sanki belimden aşağı sıcak su dökülmüş gibi oluyor. Çok yoruluyorum dayanılacak gibi değil herkes eziyetini söyler 34 kiloydum sütten kestim şimdi 44 olmuşum bende iyi değilim fikir verin lütfen yadirgamayin.