Gizemli_x 8 (Bu ne tatlılıktır gitarı da siz çalıyorsunuz galiba gerçekten açık ara en çok bunu beğendim)👍👍👍👍👍 3 7 Keşke bi annemiz ninni soyleseymis ne güzel olurdu