üstelik doktora danışmadan ek gıdaya başlamak tehlikeli hemen doktora danışmalısın emmek zorunda değil olmuyorsa ama sütün geliyorsa ziyan etme sağıp vermeye çalış biberon değiştir emzik şekilleri farklıdır beğeneceği bir tane çıkar, 6 ay bile 3 öğün için erken gibi hala tadım yapılan dönemler muhakkak bir şeyler denemeden önce acil bir doktora kontrolünde bebeğin yeme düzenini kontrol altına alın… her çocuk kendine özeldir ama yinede büyümemiş annesi henüZ 6,5 aylık bol sıvı içir birde sıvı tüketmek çok önemli anne sütü, su (doktora günlük dozu sorabilirsin) vb