NCdas ben beş aylık anneyim. Şahsen önceden sarılığı var diye korkuyordum ve aç kalır diye korktuğumdan internete çok takılıyordum psikolojim bozulmuştu. Ta ki sarılık geçene kadar
Ki ben hiç emziremedim stresten sütüm gitmişti. 4 , 4buçuk aylıkken en gıdaya başlattım kavanoz mamaları vermeye başladım daha sonra neden hazırini alıyorum ki kendim yapayım dedim. Her seferinde yediği kadar verdim istemediği zaman geri çıkardığı zaman zorlamadim. Az yediyse yarım saat sonra birdaha denedim. Ne zaman isterse o zaman yedirdim. Ama zorla yedirdigim zaman hiç yemek istemiyordu. Sevdirerek yedirmeye başladım..şuan mamayı gündüz hiç içmiyor bebeğim sadece gece içiyor. Bir kere en fazla iki kere 150 CC anca içiyor. 2 içirişimin toplamı hemde. 5 ay bir haftaligiz şuan. Gündüzleri püre yapıyorum. Sabah bebe bisküvisi ile peynir yumurta sarısı yapıyorum. Öğlen sıcak olduğu için meyveleri Blendirdan geçirip meyveli yoğurt yapıyorum. Öğleden sonra muhallebi yapıyorum. Yani farklı farklı severek yiyeceği şeyler yapıyorum. Ara öğünlerde çok nadir danone veriyorum. Seviyor çünkü. He bu saydıklarım arasında yemediği zamanlarda oluyor ama doydugy zaman zaten bebek kendini belli ediyor bir şekilde. Ya kusuyor ya geri çıkarıyor. Merak etmeyin ve endişelenmeyin. Sadece düzenli olarak yedirmek önemli değil, sevdirerek az az sık sık yedirmek bana göre daha önemli
Mühim olan doymasi ise, stres yapmadan farklı farklı sevdiği şeylerden yedirmeye çalışın. Emin olun sevdiği şeyleri yiyince zaten doyacaktir☺️