Duru07 Kızlar 1,5 ay oldu iç çamaşırını pamuklu giyiyorum ama bi sürtünme ve acı oluyor normal mi birde beyaz akıntı ne zaman biter
ikierkekannesiii Duru07 ben de normal doğum yaptım dikişlerimden sonra ağrı kaldı orda bazen sızlama hale olabiliyor
DurikoMom Duru07 benimde öyleydi ama benim doğumum biraz sorunlu geçti o yüzden epeyce dikiş vardı uzun sürdü.. Doğumdan sonra daha çok daralma oluyo dikişlerden kaynaklı 1 sene olucak hala o sırada acıma olabiliyo zamanla azalıyo ama