EmineYilmaz bu şekilde 2 hafta bizde de oldu. Banyodan çıkmayan oğlum su sesini duyunca evde kaçacak yer arıyordu. Ben memlekete gittiğimde bir kez anneme sen yıka dedim sanırım ondan korktu birde biz kovadan su döküyoruz orada fıskiyeden yıkadık kova olmadığı için. İki hafta kadar sürdü bitti. O zaman da “hadi Lego adamları yıkayalım, ördekleri yıkayalım” diye sokuyordum banyoya. Geçti allahtan şimdi banyodan çıkardığım için ağlıyor.