3,5 aylık kızım sadece emerek uyuyor. Ayakta sallanmayla pışpış patpatla falan kesinlikle uyumuyor. Gündüz uykuları çok kötü zaten ben de yeter ki uyusun diye mecbur emziriyorum 35-40 dk uyuyup uyanıyor. Ağustos sonu işe başlayacağım annem nasıl uyutacak diye düşünüp duruyorum. Uyku eğitimi için de 4 aydan önce kabul etmiyorlar.memeyi bıraktıranlar nasıl başardı acaba ?