Yigitannesii 4.ay kontrolunde bugun yine hic kapanmamisti. Kac aydir parmak hesabiyla 3 bucuk 4 parmak olcuyor ebeler. Wellcare D vitamini kullaniyorum disarida cikiyor ama kapanmiyor hic
Utkucan Yigitannesii ya daha zamanı var normal yani ne kapanması ki bizimki erken kapandı asıl benim stres olmam lazım ama baş çapı ölçümü yapılıyor sürekli sıkıntı yok deniliyor sizin çocuk doktorunuz yok mu her ay çocuğu rutin kontrole götürün ebeler ne bilecek Allah aşkına
Yigitannesii MinnakEgem yok ben tamamen kapanmasi icin demedim hani hic kapanmiyor ebeler strese sokuyor insani
MinnakEgem Yigitannesii evet haklısınız bazıları öyle strese sokabiliyor ama stres olmayın daha dün dinledim bir tane doktordan 18 aya kadar normal diye o yüzden rahat olun hatta erken kapanması sakıncalı diye biliyorum
Yigitannesii Utkucan devletteki bi tane doktora cocugun kafa yapisi duzelir mi diye sordugumda saglik ocaginda kontrolleriniz yapiliyor zaten diye kestirip atti doktordan sogutuyo boyleleri insani
Utkucan Hilal06a 4 buçuk aylık şuan minicik kaldı kapandı sayılır yani ama baş çapı ölçümü yapılıyor şükür büyüyor başı ama kontorolü bırakmamak lazım her ay mutlaka yapılması lazım ve doğru ölçüm gerekiyor
Utkucan Yigitannesii Siz imkanınız varsa özel hastaneye gidin veya başka bir çocuk doktoru bulun çocuğun ilk bir yıl düzenli takip edilmesi çok önemli bunuda sağlık ocağındaki ebe aile hekimi falan yapamaz yani hata edersiniz onlarla ilerleyerek
Yigitannesii Utkucan doktora gidince doktor neden geldiniz sikayetiniz ne diyor illa bi sorun mu olmasi lazim bebekte anlamiyorum ki
Utkucan Yigitannesii rutin kontrol için geldim birde bıngıldağını kontrol eder misiniz aynı boyutta kalmasında sıkıntı var mı falan de