Merhaba arkadaşlar.
Benim oğlum 33+6 da doğdu haftaya 2 aylık oluyor.
Aklıma bir kaç birşey takılıyor. Mesela internet de 6 hafta da anneye gülümsemeye başlar diyor, ama benim oğlum ne aguluyor ne de gülümsüyor. Gözüyle bana odaklanıyor beni dinliyor veya sesli oyuncak veya objeleri gösterince takip ediyor, ama elleriyle birşey kapmaya çalışmıyor.. acaba sizin bebeler nasıl? Ben Gine kontrole gidince sorcam.ama buraya da sormak istedim..