Vallahi dener misin bilmem ama ben Allah’a yalvardım rabbim sen rızka kefilim diyorsun bebeğimin rızkını ver sütümü çoğalt dedim günde kaç kere yalvardım yakardım bilmiyorum
1 şişe bestlak damla kullandım humana çay yarıya kadar kullandım bazenleri incir hurma tükettim sütüm bereketli olsun die tahiyyat süresi okudum
ilk iki ay anne sütü mama karışık gittim 7 aydır ise sadece anne sütü ilk 2-3 ay lansinoh ile sağım yaptım faydası oldu bana sayesinde mamayı bıraktım diyebilirim